Новости Крыма. 15 марта 2019 года


Дата: 16.05.2019 19:06:00 Просмотров: 85823 Длительность: 05:09
Поделиться:

Категории: Развлечения
Новости Крыма. 15 марта 2019 года

1. Спикер Госдумы Вячеслав Володин предложил взыскать с Украины компенсацию за экономические убытки, понесенные в период нахождения Крыма в составе независимой Украины. На совместном заседании совета ГД и Госсовета РК, которое в пятницу проходит в Симферополе, он выступил с инициативой поручить подсчитать соответствующие потери.

2. Оперативники управления ФСБ России по Республике Крым и Севастополю пресекли противоправную деятельность мошенника, который выдавал себя за сотрудника несуществующего подразделения органов безопасности. Как уточнили в пресс-службе ведомства, 31-летний гражданин, представившись сотрудником ФСБ, мошенническим путем завладел деньгами жительницы полуострова. Так, мужчина заверил потерпевшую в том, что, пользуясь своим авторитетом и связями, за материальное вознаграждение может оказать содействие в перерегистрации в Госкомрегистре РК принадлежащей ей недвижимости.

3. Стоимость проезда в Крыму на городских и пригородных маршрутах изменится с 1 апреля. Об этом сообщает пресс-служба Госкомцен РК. "В соответствии с принятыми тарифными решениями стоимость проезда в городских автобусах в Алуште, Симферополе, Джанкое, Феодосии, Керчи , Ялте и Евпатории составит 17 рублей, в Саках, Судаке и Бахчисарае – 15 рублей", — уточнили в ведомстве.

4. Футбольные фанаты из Болгарии предлагают крымчанам сыграть дружеский матч. Об этом на пресс-конференции в мультимедийном пресс-центре МИА "Россия сегодня" в Симферополе рассказал болгарский журналист Борис Анзов, к которому накануне его приезда в Крым с такой инициативой обратились поклонники этого вида спорта. "Болгарские футбольные фанаты выразили желание сыграть товарищеский матч с поклонниками футбола из Крыма. Если есть у крымчан такое желание, то болгары будут рады", — сказал он.

5. Жителей Севастополя приглашают на вакцинацию против кори. В город завезено более 7 тыс. отечественных вакцин. Число заболевших в Крыму и Севастополе растёт, поэтому всех непривитых приглашают на вакцинацию. «Завезено более семи тысяч вакцин, кроме того, вакцины имеются на складе», — рассказала главный специалист-эксперт Роспотребнадзора по Севастополю Зарема Смаилова.

Чтобы не пропустить последние новости нашего полуострова подпишитесь на нас в соц.сетях:
VK:
FB:
INST: _8tv/

#НовостиКрыма #СегодняВКрыму #8Крым

Написать комментарий




Комментарии

Irina S
16.03.2019 15:14:06
Вор громче всех кричит: держите вора!
SuperSokolenko
16.03.2019 21:27:44
Забыли рогулей спросить.!
тамара бойко
17.03.2019 15:42:48
это .ОПОЛЧЕНОЧКА. ВСЁ !!. во пёрлы выдают ..
Любовь Лазукова
17.03.2019 09:23:40
Украина неплатежеспособна.ТАМ БЕЗБОЖНО ВОРУЮТ И ГЛАВНОЕ С УБЫТКОВ.
Акула sea
16.03.2019 17:26:15
Россия сплошная шизофрения. Это диагноз 4 тая степень ????????????????????????????????????
Влад Владов
16.03.2019 23:09:13
Сколько МАЙДАНОВСКИХ прошмандовок, которых англосакский сутенёр раком перед турецкими священниками поставил, НАЛЕТЕЛО.БУДЕТЕ, ОККУПАНТЫ платить за оккупацию Крыма на протяжении 23 лет. ..............Из Артека сделали притон для извращенцев майдановских - Ляшков. За это тоже заплатите, помойные попрошайки.
член общества
17.03.2019 06:37:34
Зам педофила гомик госдуры кокса перебрал.
Дмитрий Пугач
16.03.2019 21:25:05
Хрен вам в жопу чтобы голова не осталась
виктор вильке
16.03.2019 18:55:40
володин коксу обнюхался. раша давно ебанулась на всю голову. будите суки репарации платить лет 100. вот это точно.
Ivan Nest
16.03.2019 19:30:46
Ээ руськэ харэ я лопну то смеха вы сифелесные по всей головке
люблю русский мир
16.03.2019 14:36:10
Хочу поділитися деякими спостереженнями з психології наших сусідів, андрофагів. Справа в тому, що насправді макшанє (какцапи), це не зовсім угро-фіни! Це саме ті андрофаги, про яких розповідав Геродот, як про таких, яких наши пращури скіфи прогнали з території нинішніх Сумської, Білгородської та Курської областей на північ в покарання за відмову допомагати у війні проти персів. В той час, коли золотоверхий Київ торгував із усім світом, пращури нинішніх какцапів бігали по буреломах Мещори із кам'яними сокирами, оскільки не знали ні заліза, ні колеса, і схрещувалися із залишками неандертальців. Від останніх в спадок отримали, перше: племінний тотемний стовп із зображенням пращура неандертальця, якого вони називають, чомусь, ведмедем. А, по друге: зайву даунхромосому, що викривила щелепу, що, в свою чергу, заважає їм говорити високорозвиненою культурною українською мовою, а також нинішній вигляд: грушовидний череп, вузькі очі, вицвілі зеньки, вуха, як крила в кажанів, плаский із бульбою на кінцівці ніс, бліду шкіру, що боїться ультрафіолету, та рідке рудувате волосся. В ті часи андрофаги права та законів не знали. Жили груповими сім'ями-зграями, і не відали, хто кому син чи батько. В таких умовах на чолі зграї ставав найсильніший член сім'ї, звідки у них обожнювання грубої сили. А щоб довести своє верховенство, ватажок щодня мав показувати наявність своєї виключної сили: нешадно бив та гвалтував своїх сородичів, як це відбувається у мавпячих зграях. При цьому не звертав уваги кого саме- мати, сина чи сестру. Звідти у них улюблена гомоінцестна тема про пєдєрастів, та вирази про "й...б твою мати", " х...й тобі в сраку", і т.д. До речі єдині три коренево андрофагівські слова це х...й, пі..да та єбаться. І ними кацапи чудово обходяться в побуті. Крім того, гомосексуалізм у людожерів мав сакральне значення: вважалось, що хлопчики від старших сородичів, разом із спермою, яку і заглатували, і отримували через анус, отримували і мужність від батька сімейства. Звідси і дурнуваті приказки: бьйот значить любить, і анально-сосательна тема, як привітання між чоловіками. Але ж не це було найстрашніше у андрофагів. Людожерство !!! Ватажки розглядали дітей як недоторканий запас їжі. В гололний час ватажок вбивав та пожирав своїх дітей. Звідси у какцапів і неймовірна жорстокість, підлість та неповага до родичів. В таких умовах лише найпідліший, найбрезливіший та найпідступніший міг додити до дорослого віку. Той хто міг сховатися від батька та підставити під крем'яний ніж мясника сестру, чи брата. І навпаки: щойно ватажок виявляв ознаки слабкості (когось пошкодував, чи захворів, постарів), всі діти нападали на нього (міг і один, але підсиупно, зі спини) та вбивали ватажка. Після того над трупом вбитого батька відбувалися ритуальні бійки на кам'яних сокирах за трон. Той хто перемагав, пожирав мізки та печінку полеглого "короля"! До речі ватажком могла стати і жінка. Але щоб втримати владу та залишитися живою, їй треба було проявляти надщвичайну жорстокість. Звідси казки про бабу-ягу, костяну ногу. Костяна нога - це тогочасний скіпетр! Берцева кістка вбитого попереднього ватажка була ознакою влади. Так само пожирали чужоземців. Але із особливою жорстокістю. Перед тим, як вбити, чужоземця гвалтували всією зграєю. І чоловіки, за гомосятинською щвичкою, і жінки, щоб поліпшити генофонд. Після того забивали чужака палками до смерті. Вважалося, що відбите м'ясо найсмачніше. Звідси і приказка: за бітава двух нє бітих дають(малися на увазі трупи). Ці дикунські звичаї збереглися і чудово трансформувалися у макшан в кримінальні звички на зонах та в їхній армії. Окрема тема і щодо їхніх звичаїв в " пістчі" та в нащві їхній "смерд"! " Пістча", бо окрім людодерства андрофаги любили жерти живими дрібних звірків: мишей, ховрахів, хомяків, білок. А також жили в бруді та гімні, серед худоби в одному приміщенні, так, що сморід в'їдався в їхнє тіло. Звідти і "смерди" від Русів. Не хочу зараз про цю довгу тему розповідати. Якщо цікаво, дайте знати. Окремо додам. На цьому до побачення!
Алсу Алсу
17.03.2019 00:16:05
Ой держите меня,деблизм русских доходит до шутовства,вот конёк Зеленского,чё он то молчит по этому поводу.
James Cooper
16.03.2019 01:36:51
в Саки ещё с прошлого года 17 рублей, а 15 с апреля? Что то странно?